Jeg føler meg helt mørbanket.

Jeg smiler til verden selv om kroppen min føler seg mørbanket. Jeg har vært hos osteopaten for behandling idag. En til dels brutal behandling. Men siden vondt skal vondt fordrive må jeg tro osteopaten når han sier det går riktig vei.  En gammel kropp som skal bli ny må tåle litt vondt. Tok en paracet og la meg for flere timer siden. Ble vekket for litt siden og er temmelig tommelomsk. Dagen er borte og sånn ble det.

Middagen er klar og jeg begynner å komme meg etter all sovingen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg