Jeg fikk også pakke i posten

Tusen takk til blogger Utifriluft.

Dette sitteunderlaget ble jeg veldig glad for. Jeg skal bruke det i Parkengenseren jeg holder på med. Genseren skal inneholde alt jeg trenger når jeg er på festivalen. Det er viktig å kunne sette seg rett på bakken selv om den er fuktig. Jeg skal sy denne på innsiden av genseren isteden for bobleplasten jeg har brukt tidligere.

Og dere skjønner vel hvor på genseren den skal festes?

Kjempeartig med slike initiativ fra andre bloggere. Det er ikke helt billig når pakker skal sendes i posten. Nå som det meste av brev sendes på Internett må posten tjene mer penger på pakker.

Nedenfor bildet som Utifriluft valgte å ta med i sin vinterbildeutstilling på sin blogg følger nedenfor.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg