Jeg er veldig fornøyd.

Første turntrening etter sommerferien.

Jeg har vært plaget med vondt i en skulder siden I juli. Ikke fryktelig vondt, men veldig ubehagelig. Etter 3 behandlinger hos kiropraktor og behandling hos min faste naturterapaut, tok jeg sjansen på å glemme skulderen og bruke kroppen min som normalt.

Jeg har enda litt vondt i skulderen, men under treningen merket jeg det ikke.

I morgen har jeg time hos fysioterapeut. Jeg håper jeg kan ha kun denne ene timen før jeg friskmelder meg selv.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg