Ikke mye som vitner om vår

Det sner det sner mere og mer.

Sjura må enda vente med å flikke på reirene sine.

Men dette er jo som forventet. Ingen vårtegn før etter påske.

Nå starter en ny helg. Ukene fyker avgårde.

Jeg vet ikke helt om jeg er glad for det. Det jeg er glad for er at jeg er ferdig med et årsregnskap som jeg har jobbet mye med de siste månedene. Ethvert regnskap kan være en utfordring men det føles godt når arbeidet er gjort.

De fleste regnskapene er ren plankekjøring. Og kan bli litt kjedelig å jobbe med.

Egentlig liker jeg utfordringer best.

Jeg liker også følelsen av å hjelpe dem jeg er regnskapsfører for.

Egentlig burde jeg hatt mindre å gjøre nå som jeg er 72 år, men jeg kvier meg for å be om at de finner seg ny regnskapsfører. Som pensjonist med hjemmekontor kan jeg være et billigere alternativ for dem.

Det blir nok til at fortsetter enda noen år.

Nå pratet jeg meg visst bort fra snøværet, men sånn ble nå denne bloggen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg