Idag skal jeg på konsert med Bryan Adams.

 

Jeg gleder meg til i kveld. Jeg skal få oppleve Bryan Adams live i Nordlandshallen.

Sist jeg var på en storkonsert her var det Aha som opptrådte. Like etterpå stengte verden ned pga. korona.

Jeg liker å stå nært scenen og håpet jeg klarer å snike meg langt frem idag også.

Jeg går alene og behøver ikke å tenke på andre enn meg selv. Ofte er det unge folk som stiller seg foran scenen sammen med meg, og det trives jeg godt med. Jeg føler meg enda ung i slike omgivelser.

Jeg har lyttet til sangene hans endel i det siste.

Mye kjærlighet der. Kanskje ser han på meg og synger: Everything I do, I do It for you.

Noen av sangene har jeg nevnt nedenfor.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg