Idag skal jeg og datter på Glimtkamp

Kampen begynner klokka 18. Det er bare å hyre seg godt. Vi skal ikke sitte under tak og som dere ser kan det bli ganske uffent vær.

Her hjemme laver snøen ned. Heldigvis legger den seg ikke på marka som hvitveisen endelig  har okkupert .

Vanligvis har jeg brukt å besøke mamma på søndager hvor vi sammen har sett Glimt spille kamp på TV.

Jeg måtte bare finne på noe annet i kveld. Dermed blir det tur til Aspmyra i stedet.

Det er Lillestrøm som de skal møte og forhåpentligvis slå. Jeg satser på god stemning og at jeg klarer å holde varmen i blåsten.

 

2 kommentarer
    1. Så bra at du holder tradisjonen vedlike med å se fotballkampen, selv om det ikke ble sammen med mor.💛⚽️Jeg lurer litt på om alt oppstyret og de negative omtalene av Glimt har satt sitt preg på laget, selv om de sier at det ikke gjør det. Jeg tenker at det kan være slik.

    2. Det tror jeg også, noe annet er at lagene de møter har funnet ut hvordan de skal stoppe dem. Idag syntes jeg at de prøvde å legge om måten å spille på. Desverre har de problem med å treffe mellom stengene. De hadde veldig mange sjanser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg