Idag har jeg gjort noe for første gang.

Jeg bestillte en pakke fra Fjellsport. Og idag fikk jeg beskjed om å hente den i en postboks utenfor Universitetet.

Jeg har lagt merke til noen bokser med flere luker når jeg har gått tur med Nara.

Jeg visste altså heldigvis hvor jeg sannsynligvis skulle hente pakken.

Men hvordan få åpnet boksen?

Jeg skulle hente pakken via en app.  Jeg lastet den ned og opprettet en profil.

Neste steg var å oppsøke postkassene.

Jeg skulle lete etter en boks kalt Ramona.

Jeg trykket så på henteknappen på mobilen.

Da dukket bilde av boksen opp på mobilen og det lyste rødt på en av lukene. Ny knapp på mobilen hvor det sto: lås opp.

Jeg trykket på den og vipps hadde jeg pakken i hende.

Det går ann å sende pakker via appen også.

Makalaust.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg