Idag ble jeg veldig glad og lettet.

Nå sitter jeg foran peisovnen i hyttestua med min nye mobil. Og like før jeg skulle sende inn den ødelagte mobilen våknet den litt og begynte å lage lyder. Jeg skyndte meg til telenorbutikken i håp om å få hjelp til overføring til den nye mobilen.

Og tro det eller ei. En hyggelig mann klarte å overføre alt over til den nye.

Og da det var gjort døde den på nytt.

Jeg er kjempeglad for hjelpen.

Og nå sitter vi på hytta mens det pessregner ute. Koselig har vi det her inne jeg, min kjære og Nara.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg