I kveld skal vi i bursdag.

Jeg gleder meg til å feire bursdagen til en god venninne og nabo.

Bursdagsgaven står klar. Nå er det tid for å ta en dusj og noe annet enn jeg vanligvis bruker her hjemme til antrekk.

Jeg vil jo ikke lukte dårlig blant bursdagsgjestene.

Nå må jeg tenke på hvor mye jeg skal pynte meg.  Ballkjole passer nok ikke og heller ikke sportsutstyr. Kanskje den “lille sorte” vil passe.

Eller hva med et ullskjørt med en enkel topp?

Valgets kval som vanlig når jeg skal på fest.

Nedenfor et bilde av jubilanten som jeg har stjelt fra hennes facebookside.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg