Hyggelig omtale av gryende.blogg.no

Jeg har hatt den ære å få skryt av min blogg.  Gry heter hun som har bloggen gryende.blogg.no

Dersom dere vil se hva hun skriver er det bare å klikke dere inn på hennes blogg 12.juni.

Hun plukker ut 1 nummer mellom 1 og 100 og ser på listen over de 100 mest leste bloggene hvem som innehar denne plasseringen.

Og idag var det altså min tur.

Hun gjorde meg kry siden hun liker å lese den.

Jeg leser også hennes blogg. Det er ikke alltid jeg er enig med henne, men jeg liker at hun tørr å ha meninger om mangt og meget og fortelle det til hele verden.

Selv er jeg litt redd for å skrive om vanskelige tema.

 

4 kommentarer
    1. Aww.. Takker så mye!
      Jeg forteller kun hvordan jeg opplever de forskjellige bloggene som omtales, så de superlativer som blir benyttet, er det jo den respektive bloggeren selv som har gjort seg fortjent til!
      Jeg er unektelig meningssterk og uredd når det kommer til å synge ut. Men om jeg er aldri så verbalt slagkraftig mht samfunnsrelaterte tema, har jeg vanskelig for å se noe godt komme ut av å kritisere medbloggere på egen plattform. Så i de tilfeller jeg ikke har noe positivt å si, så benytter jeg meg enkelt og greit av bloggerens eneråderett, og trekker en ny *mwwhaha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg