Hva ønsker rampenissen å si meg?

Denne blomsterbuketten fikk jeg på fredag hos en av mine søstre. Jeg har bursdag på tirsdag.

Jeg fikk mange gaver allerede på fredagen og rampenissen er kanskje ikke fornøyd med hvordan jeg takket for gavene. Eller prøver han å ta æren fra gavegiveren?

Jeg håper noen også kommer på kaffebesøk på tirsdag. Og da kan jeg takke på ordentlig.  Det var litt kaos under adkomsten på fredag.

I går satt jeg for det meste i godstolen foran TV.

Idag har jeg tilbrakt mye tid på kontoret.

Det er aldri lurt å utsette nødvendige gjøremål. Heldigvis er uken foran meg rolig og jeg kan stresse ned.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg