Hva har gjort meg flau?

Gjennom et langt liv har jeg vært flau på egne vegner ganske mange ganger.

De fleste har jeg glemt, men noen episoder sitter som spikret. De dukker opp når jeg minst venter det.

Idag ble jeg minnet på en av dem.

Jeg var og jobbet hos en klient jeg har jobbet med i snart 40 år.

De byttet lokaler for mange år siden. Likevel får jeg flashback hver gang jeg er på doen hos dem.

Her er det som skjedde for veldig mange år siden.

Kundetoalettet var ganske lite og litt shabby.

En dag jeg var hos dem og arbeidet måtte jeg veldig på do. Jeg merket ikke i farten at doen var flyttet mot en annen vegg. Jeg heiv meg ned og gjorde det jeg måtte. Da jeg skulle skylle ned etterpå fant jeg ut at det ikke var mulig.

Den var selvfølgelig ikke lengre koblet til vann.

Jeg synes enda synd i den som måtte vaske opp etter meg.

Jeg sa aldri fra om at det var jeg som hadde  vært en sånn kronidiot.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg