Hjemmekarantene dag 14 og ikke siste.

Pannekaker med selv plukket blåbær.   Egentlig skulle dette være siste dag i karantene, men nå er jeg i isolasjon. Desverre har jeg begynt å hoste igjen og har vondt i halsen. Jeg føler meg også slapp og giddesløs. Siden det er meningen at jeg skal se til mamma sammen med mine søsken, har jeg bedt om testing via koronatelefonen. Dette har jeg fått innvilget. Mandag får jeg vite hvordan dette skjer.                                 Linsi er ikke blitt noe bedre. Hun ville ikke smake på pannekakene. Ellers er det noe av det beste hun vet. Siden det både er helg og vi er i karantene er det vanskelig å kontakte dyrlege. Hun sover for det meste. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg