Hjemme i godstolen har jeg det godt.

Dagen i går var slitsom. Opp klokka 4.30 på natta. Først busstur til Las Palmas. Flyturen hjem føltes veldig lang. Rart det der at når det gjelder ferieturer gjelder ikke uttrykket at frem og tilbake er like langt.

Min kjære hentet meg på flyplassen der snøen lavet ned. Vi var hjemme litt før klokka 17.

Det å reise til syden en uke får meg til å sette ekstra pris på hjemmelivet.

Utpå kvelden fikk jeg servert Biff av verdens beste kokk I tillegg til å sløve i godstolen.

Idag skal jeg ta fatt på den laange maillisten vedrørende jobben min. Det eneste jeg har gjort denne uka er å rydde bort uvesentlige meldinger. Jeg føler meg fit for fight igjen selv om jeg gjerne skulle sløvet foran TV og VM på ski.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg