Historien om et slitent naust.

Fra denne vinkelen ser ikke naustet så verst ut.

Bildene nedenfor viser hvordan det egentlig står til.

For noen få uker siden var det et voldsomt vær som tok med seg halve taket sammen med sperrer og bæring.

Utrolig nok fant vi igjen taket i sin helhet svært langt fra naustet.

Vi er bare glad for at ingen av hyttene her ble truffet av det flygende taket.

Noen hagemøbler som vi hadde satt inn i naustet ligger under åpen himmel helt nedsnødd.

Jeg håper min handymann med sønner bestemmer seg for å rive hele skiten og bygge nytt. Det er min pappa som opprinnelig bygde naustet og han var veldig sparsommelig når det gjaldt spiker. Egentlig rart at det har stått såpass lenge.

 

6 kommentarer
    1. Er ikke så lurt å være for sparsom :).
      Godt med en handyman og en sønn som kan hjelpe. Her jeg bor har vi ekstra fokus på noen bestemte typer naust og brygger. Mange har falt sammen, men håper vi får opp en interesseforening etter hvert.
      Det blir nok godt med et naust med tak som ikke flyger sin vei. Bra at det gikk bra.

    2. Pappa døde for vel 10 år siden og når han bygde naustet vet jeg ikke. Men det er veldig mange år siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg