Historien om en sløyebenk

Da den gamle coopkafeen i storgt. skulle modernisere og begynne med et nytt konsept solgte de ut det meste. Denne benken ble lagt ut til salg på Facebook. Jeg bydde 400 for den og fikk tilslaget. Jeg hadde ikke snakket med min kjære på forhånd og han satte ned foten. Han er veldig imot å kjøpe brukte ting og ville ikke se bilde av den engang.

Jeg hadde aldri kjørt med henger før, men det måtte jeg gjøre. Min yngste sønn hjalp meg med å få den på hengeren. Jeg passet på å stå slik at jeg slapp å rygge med hengeren, og kom meg hjem med den.

Heldigvis tok min kjære imot meg da jeg kom. Og nå er den blitt veldig nyttig for oss.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg