Henslengt på madrasskanten.

 

Et lite forspiel før turnfesten. Min røde silkenattkjole er med meg på alle turnstevner. Et glass rødvin og litt sprudlevin og jeg er klar for fest.  Vi fikk god mat og drikke på festen også.

Det ble delt ut medaljer og lenker til de turnerne som har deltatt på flere enn 3 voksenstevner. Hvert tredje år deles det ut først bronsje så sølv og etter 9 år gullmedalje. Videre en liten gullenke hvert 3 år. Vi var 2 stk som fikk 13 lenke. Det betyr 48 år med stevnedeltagelse. Jeg er altså en skikkelig veteran. Jeg var også barneturner fra jeg var 11 år og til 17 år.

Vi fikk vite at neste års stevne skal være på Andenes i tillegg til at vi skal på gymnastrada til Amsterdam. Mye å glede oss til, men første skal vi til Sandefjord i sommer.

Nedenfor et noe kornet bilde fra da vi fikk utdelt 13. lenke.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg