Helga ble ikke helt som planlagt.

Det viste seg at Nara har løpetid, og med 2 store kåte hunder her på hytta kan dere selv tenke dere hvordan vi har det.

De kan ikke være i samme rom og når vi er ute må vi være langt fra hverandre.

Nara yrker seg og gjør seg til og siden Max og Ivo er store hunder er de ikke lett å håndtere.

Det blir til at Nara og jeg blir mye på soverommet vårt. Heldigvis er det her vi har TV.

Min handymann er sammen med min bror og mann til min søster og jobber dugnad på flåten der vi har båten når vi ikke er på hytta.

Snart skal Max og Ivo på fjelltur og da kan Nara og jeg bevege oss fritt rundt en stund.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg