Handletur som kunne blitt veldig dyr.

Jeg skulle egentlig bare til sentrum å hente en hemmelighet. Men så manglet vi bordsmør og kaffekapsler og jeg måtte innom en dagligvarebutikk. Der hadde de 10 kronersmarked. Og selvfølgelig måtte jeg rusle rundt og ta med meg noen av varene. Som dere ser på bildet ble det en hel handlepose. Bilen var parkert og jeg hadde lagt inn penger på automaten bare for å hente hemmeligheten. Jeg ble engstelig da jeg sto i kassakøen for om når tiden var ute. Da jeg kom ut til bilen var det heldigvis ingen bot under vindusviskeren.  Jeg tittet på lappen og der sto det avvist. Jeg merket ikke noe da jeg betalte. Alt var som normalt. Neste gang skal jeg titte nærmere på selve billetten.  Det var samme kortet jeg vanligvis bruker og det var ikke på grunn av mangel på penger.

Ja Ja. Det gikk bra denne gangen og billig parkering ble det også.

2 kommentarer
    1. Da hadde du flaks, det var bra da 🙂 Her er det null bil, bare går hit og dit. Det blir mer bot om du glemmer munnbindet liksom… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg