Gunn gjorde noe hun ikke får lov til.

Jeg falt for denne pakningen sist jeg handlet alene. Plutselig lå den i handlekurven.

Jeg visste at min kjære ikke akkurat ble fornøyd.

Han mener at kjøttkaker skal lages fra bunnen av.  Jeg mente at det går ann å prøve smaken på disse. Kanskje kan han av og til slippe å lage kakene selv.

Etter mye om og men gikk han med på å lage saus til kakene.

Jeg skal være enig med min kjære i at kakene han selv lager selv er mye bedre, men de var absolutt ok likevel.

Kjøpet endte tross alt godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg