Gunn gjør ting hun skjelden gjør.

Denne gangen handler det om en full restavfallsdunk. Etter å ha vært på konsert burde jeg ha satt ut dunken før jeg køyet. Dette glemte jeg. Klokka 4 på natta bråvåknet jeg. Jeg skjønnte ikke hvorfor. Men så husket jeg den fulle avfallsdunken. Kun en gang pr. måned blir den tømt så det hadde nærmest blitt katastrofe dersom den ikke ble satt ut.

Nærmest det siste min mann sa da jeg dro var at jeg måtte huske dette.

Jeg kledde på meg og satte den ved veien for tømming tidlig på morgenen.

Rart hvordan underbevisstheten jobber selv når man sover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg