Grenseløs dekning blant fjord og fjell.

Jeg har byttet mobiloperatør. Er jeg blitt lurt eller blir det bedre og billigere regninger vedrørende mobilbruk.

For en gangs skyld tok jeg telefonen fra et ukjent nummer eller rettere sagt fra en ukjent person.

Og vipps hadde jeg akseptert en kontrakt med løpetid 24 mnd.

Jeg har lenge irritert meg over økte priser på Telenor og derfor var jeg et lett bytte. Jeg skal beholde telenornettet så det blir ikke en veldig stor endring håper jeg.

Gjort er gjort og det nytter ikke å angre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg