Gjett hva jeg glemte i går.

Jeg sitter nå og venter på bussen. Jeg har ikke spist frokost av den enkle grunn at vi hverken har brød eller annet jeg kunne spise.

Det blir en akkurat tid til litt mat på kafé før oppmøte i Stormen kulturhus.

Forestillinger klokka 12, 15 og 18 med stadig nye barn på scenen.

På grunn av restriksjonene er forestillingene delt opp siden Bodø kommune mente at det kun var lov med 200 stk publikum og utøvere tilsammen pr. Forestilling .

Jeg pratet med en noe forvirret datter i går kveld. Dette fordi alle 6 forestillingene (3 lørdag og 3 søndag) er forskjellige. Ikke bare er det endringer når det gjelder hvem som danser, men også rekkefølgen på dansenummerene.

Jeg regner med at det meste vil fungere etter planen.

Jeg har heldigvis ikke noe med annet å gjøre enn å ta imot folk og være tilstede for danserne.

Og kanskje trøste min datter dersom hun blir for stresset.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg