Fredagskveld på hytta.

Jeg drikker rødvin,  legger kabal og lytter på radio.

Norsk på toppen av 10 i skuddet fra 1958 og oppover.

Jeg kan alle utenatt.  Mye kjærlighet og svik.

Den første som var på topp var Per Asplin med en glad kalypso om våren.

Jeg var så heldig å bli kjent med han i forbindelse med at vår datter var med i Putti Plutti Pot.

Han døde av kreft i alt for ung alder.

Tilbake til sangene.

Er du glad i meg enda Karl Johan var neste på lista. Den får meg til å tenke på alle som blir kjærlighetssvindlet den dag idag.

Sånn sett er ikke verden blitt noe bedre.

Kjærlighet gjør fremdeles blind .

Neste: Det var du som sa nei.

Denne er litt artig. Dama synger skadefro når en tidligere kjæreste vil tilbake, at hun ikke synes synd i han. Hun danser med andre og koser seg istedet.

The Monkies hadde mange artige sanger og filmer. Åh, Marie jeg vil hjem til deg ,var lenge på toppen av lista.

Jeg husker hvor artig jeg syntes filmen var.

Artig å høre disse sangene igjen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg