Europakamp i minusgrader på Aspmyra.

Hele 5 mål for de gule i kveld og dermed er de sikret videre spill Europa med 1 kamp igjen.

De skal ha bortekamp mot Club Brugge som leder gruppa 14 desember.

Jeg så at mange frøs blant publikum. Selv hadde jeg mange lag med klær på meg i tillegg til min elektriske vest. I tillegg hopper og danser vi på tribunene. Særlig når Glimt skårer mål.

Vi har en gruppe supportere som er forsangere for oss andre. ( J-feltet).

De ber oss innimellom om å stå opp. Og da reiser alle seg opp og veiver med skjerf og synger. På den måten er det lett å holde seg varm. En herlig kamp sett med mine øyne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg