EU kontroll og service på bilen.

I går kveld forlot vi bilen utenfor verkstedet.

Vi håper alt er ok med den. Vi kjøpte den i fjor sommer etter at vi måtte skrote den forrige.

Jeg hadde en dramatisk tur hjem fra hytta da girkassen plutselig sviktet. Heldigvis gikk det bra med meg.

Jeg måtte da finne ny bil før jeg kunne returnere til hytta. Min mann måtte kommunisere på nett igjennom min bror og svigerinne.

Da ble det altså denne bilen jeg kjøpte etter en dags leting. En Toyota Avensis. Og vi er heldigvis fornøyd med den.

Med den vi hadde tidligere ble en EU kontroll gjerne en dyr affære.  Det er vel gjerne slik med gamle biler.

Ingen overraskelser idag håper jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg