Et smil fra meg til deg.

 

Jw

Jeg er happy. Jeg har badet I stampen sammen med søster, bror og svigerinne.

Ikke stjernehimmel eller nordlys men likevel en fin kveld.

Vi har ikke løst noen verdensproblemer, men vi hadde mye å snakke om.

Ikke noe er så intimt og nært som å sitte i en varm badestamp her på hytta.

Min kjære er ikke like glad i å bade, men han har hatt en fin kveld sammen med svogere og onkelbarn.

Nå pjaller jeg Jergermaister sammen med min kjære som selv pjaller cognac.

Ha er fortreffelig helg folkens.

En hilsen og et smil fra en noe bedugget dame fra nord.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg