Er mor død av Vigdis Hjort: Min vurdering

Er akkurat ferdig med boka.
Først ble jeg sint og irritert på jegpersonen i boka. Tenk å forlate sine foreldre og være fraværende i 30 år.
Etterhvert skjønnte jeg mer og mer hvorfor hun hadde gjort dette. Hun hadde opplevd mye kulde fra mora si i oppveksten. Nå etter 30 år ville hun finne ut hvorfor det ble slik og slutte å tenke på henne.
Jeg vil ikke røpe noe, men boken er knakende godt skrevet. Jeg hadde mye vondt av datteren da jeg skjønnte hvorfor hun hadde reist.
Heldigvis har de fleste barna er mor som bygger opp istedet for river ned selvtilliten.
Nå skal det sies at heller ikke mora hadde vært heldig i livet.
Jeg anbefaler virkelig boka. Den er anderledes og engasjerende.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg