eneste vårtegnet her ved hytta.

Tjelden er kommet hit. Ellers er det veldig lite vårtegn å se. På trærne begynner det så vidt å spire.

Det regner og er tåke. bra å være inne i peisvarmen.

Ellers var jeg så dum at jeg byttet fra Telenor til Nortel. Nå har jeg verken nett på mobilen eller på D-linken som har gitt oss nett i hele hytta. Vi har prøvd det meste uten å få til noe som helst. Nå deler jeg nett med min datters mobil.

Jeg gremmer meg noe aldeles fryktelig. Humøret er ikke på topp.

Telenordekning sa de da jeg snakket med dem. Jau skitt. Og med 12 mnd. bindingstid må de hoste opp med nett til meg.

jeg er helt avhengig av nett for å kunne jobbe herfra.

i tillegg har vi problemer med converteren som skal omforme 12 volt til 220 volt. Dermed har vi kun lys og noen ladere i bruk når ikke agregatet er i gang.

 

Det ble mye syting på en gang. men sånn føler jeg meg akkurat nå.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg