Endelig tok jeg beslutningen.

Jeg har hatt vondt i en skulder/overarm helt fra i oktober. Natt til i går sov jeg nesten ikke og hadde veldig vondt. Jeg ringte fastlegen min for time. Nå er det gjort. Sprøyten er satt og legen mente den skulle hjelpe.

Akkurat nå har jeg enda mer vondt enn vanlig, men i løpet av en uke skulle jeg være helt smertefri. Hvis ikke skulle jeg få en sprøyte til.

Jeg må ikke overanstrenge armen denne uka og jeg skal jeg prøve å overholde.

Ikke alltid så lett altså.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg