Endelig kom brevet jeg har ventet på.

Jeg har fått time for forundersøkelse og operasjon 14 og 15 februar.

Jeg kan ved å velge en trifokal linse slippe å bruke briller også til å lese med.

Hele 95 % av de som velger en slik linse har aldri behov for briller.

Jeg er kjempespent på om dette vil gjelde meg.

Operasjonen skal foregå med laser.

Prisen jeg må betale i egenandel ved slik operasjon er 3.500,- pr. øye.

Og tenk på hva jeg vil spare ved å slippe å kjøpe briller og linser.

Jeg grugleder meg til operasjonen.

Men aller mest gleder jeg meg til å kunne se godt igjen både på kort  og lang sikt uten å måtte bytte briller i eningen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg