En vokset amaryllis i all sin prakt.

Endelig har amaryllisen jeg fikk i bursdagsgave av min søster vist frem sine vakre farger. Blomsten er vokset slik at vi ikke har behøvd å vanne den.

krukka er julepyntet slik dere ser på bildet nedenfor.

Øynene mine hviler ofte på planten mens jeg planlegger vår gullbryllupsfest på fredag.

60 gjester har sagt ja til å feire sammen med oss. Det skal mye mat og drikkevarer til for å mette 60 personer.

Mesteparten av maten får jeg levert til festlokalet, men noe skal jeg ordne selv.

Jeg har heldigvis god tid til å ordne i lokalet siden jeg får nøkkelen allerede i morgen.

Og jeg gleder meg til å se feststemte venner og familie.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg