En viktig dato i mitt liv. 31.august

 

Min eldste sønn er 49 år idag. Tiden har gått fryktelig fort. Jeg kan egentlig ikke forstå at lille meg har en sønn som snart runder 50 år.

Heldige meg har fått gleden av å ha han boende i Bodø hele tiden.

Og for 33 år siden ble min datter født samme dato. En fargerik attpåklatt som gjorde meg til småbarnsmamma i “voksen alder”.

Jeg er evig takknemlig for denne tiden og for at også hun bor i Bodø.

Jeg har også en tredje sønn født i 1974. Også han bor i Bodø med samboer.

Jeg er kjempeglad i alle 3 og er stolt over hva de har oppnådd i livene sine.

Nedenfor et bilde av min datter og yngste sønn som barn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg