En travel dag med bursdag i huset.

Koselig med levende lys i stua.  I tillegg har vi hatt mange på besøk som også er veldig koselig. Det er sjeldent jeg hopper over en dag når der gjelder blogging. Men jeg har faktisk ikke tenkt på blogging.

Nå ligger jeg godt inntullet I et teppe i senga mi.

Det er ganske kaldt på soverommet, men litt klarer jeg å klore ned. Takk til alle som har vært på besøk til ære for min kjære. 74 år og ganske sprek spør du meg. Vi er veldig heldige som er friske å raske enda. Det er ikke alle forunt. Bank i bordet!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg