En travel begynnelse på uka.

Solbollen ble spist idag på et nytt spisested på City Nord kalt Bjørk.

Men uka startet med noen timer arbeide på kontoret. Jeg hadde time klokka 12 hos min faste naturterapaut.  Nå hadde jeg glemt at vinteren er kommet for fullt og ventet dermed for lenge med å komme meg avsted.

Bilen var fullstendig nediset og kom fikk ikke låst opp for å hente isskrapene.

Det er ikke mulig å ta buss dit og jeg begynte å få panikk. Gode råd var dyre og det endte med at jeg hentet varmt vann i bøtte.

Jeg lyktes med å åpne døren på bilen og fikk startet motoren. Isskrapen var det bare å glemme.  Det ble derfor flere turer inn etter varmt vann og etterhvert fikk jeg også hjelp fra min kjære handyman. Klokka tikket fort mot avtalt time og jeg sendte beskjed om at jeg ble sen.  Det var en sliten meg som møtte opp 15 minutter for sent. Heldigvis hadde terapeuten tid til å forskyve timen.

Jeg hadde ingen krefter til å gjøre særlig mer denne mandagen. Idag hadde jeg time hos en kiropraktor men selv om bilen måtte dynkes med varmt vann nådde jeg timen.

Jeg har fått en liten betennelse i en skulder.

Stiv nakke har gjort at jeg har hatt mye hodepine.  Etter to behandlinger føler jeg meg allerede bedre.

Takk Gud for at det finnes kiropraktorer. Veldig rart at de ikke regnes med når egenandeler skal betales.

Etter timen ble det altså solbolle på Bjørk.

I kveld har jeg vært på turntrening. Litt vondt i skulderen, men ikke verre enn at øvelsene ble gjort.

Hjemme ventet middag: fiskeboller i hvit saus.

Og jeg har også fått med meg dagens episode av farmen og en gammel episode av unge inspektør Morse.

Det er travelt å være meg som vanlig.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg