En lørdagsformiddag i hjemmet.

Hva er vel bedre enn å se støvsugeren i arbeide mens jeg sitter i godstolen og blogger.

Det er lørdag og jeg har ikke tenkt å bevege meg langt fra godstolen resten av dagen heller.

I går handlet vi inn indrefilet med tilbehør som jeg håper og tror at jeg får servert i kveld. For selvfølgelig er det kokken i huset som tilbereder maten.

Min lille jobb blir å rydde opp etter måltidet. Og selvfølgelig å spise samt å skryte av maten.

Jeg pleier ikke å bestille biff ute fordi jeg vet at den aldri smaker bedre enn den min kjære serverer.

Ellers gleder jeg meg til finalen i stjernekamp. Jeg heier på begge finalistene og jeg har hatt disse 2 som favoritter hele veien.

Før det blir det nok noen fotballkamper på TV.

Ute skinner solen og nå blir det en tur ut med Nara.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg