En laang arbeidsdag på kontoret er over.

Min kjære har tent opp i peisen. Det var herlig å slenge seg ned foran peisen med en kopp kaffe og kokoskaker. Jeg har virkelig fortjent dette nå.

Tidligere idag lurte min kjære på om jeg ville ha middag. Det har jeg ikke tid til nå svarte jeg. Og dermed blir det middag til kvelds.  Jeg kunne velge mellom kjøpte fiskekaker eller fars kjøttkaker av karbonadedeig. Jeg valgte det siste.

Jeg merker på kroppen at jeg har jobbet over 8 timer foran datamaskinen.

Alderen merkes på kroppen. Jeg blir tross alt 74 år 6.desember.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg