En heftig og våt tur hjem med båten.

Dette bildet ble tatt på fredag. Idag var det masse vind og høye bølger da vi skulle dra hjem. Vi ble skikkelig våte alle 3.  Særlig min kjære som ikke hadde regntette klær. I tillegg fikk han problemer da vi skulle legge båten til flåten. Heldigvis ble han våt kun på den ene foten da han trådte utenfor landgangen.

Jeg holdt et godt tak om Nara hele turen. Både hun og jeg fikk sjøskvetter  over oss rett som det var. Vanligvis er det mest vind utenfor hytta, men idag ble det verre og verre jo nærmere flåten vi kom. Jeg hadde tenkt å ta bilde fra båtturen, men jeg hadde nok med å holde meg fast og passe på Nara. Heldigvis føler jeg meg trygg i hyttebåten selv om den ikke er veldig stor.

7 kommentarer
    1. Heldig for Nara at du holdt godt tak i henne 🥰 Når du skriver “sjøskvetter” kommer jeg på fisketurer ut med Nordlandsbåt på turer ut til Kjerringøy med ei venninne og familien da jeg var ung. Der måtte vi ut i båt uansett vær og sjøskvett 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg