Det du ikke vet av Hanne Kristin Rohde: Min vurdering

Nå er jeg ferdig med 5 boka med wilma lind som etterforsker. Det starter med en død baby funnet i en fryser. Det er mange personer involvert i plottet. Jeg hadde litt problemer med å identifisere meg med disse. De ble for diffuse.

Etter at jeg fikk vite hvem som var synderen ble jeg verken overrasket eller lei meg på synderens vegne. Det var ikke viktig for meg hvem det var. Jeg tror jeg ble for lite “kjent” med karakterene.

Jeg var merkelig likegyldig.

Jeg vet ikke hva dere andre synes. Da må dere først lese boka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg