Der fikk også jeg en Gryxen award

Jeg er beæret med en Gryxen award.

Og det for å fronte den norske hverdagskulturen.

Og begrunnelsen er berettiget synes jeg.

Da jeg startet bloggen var det nettopp for å fortelle om livet slik det var da jeg var barn og frem til idag. Særlig i begynnelsen skrev jeg mye om tidligere tider. Likestilling i arbeidslivet og minner fra min barndom.

På 73 år har hverdagslivet endret seg drastisk.

Her nord merker vi ikke så mye til endringer som har med innvandrere å gjøre enda.

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg