Den savnede søsteren av Lucinda Rieley

Jeg har nå lest denne boka. Den 7 boka i serien. Og mens jeg leste den døde forfatteren.

Jeg trodde dette var den siste boka i serien, men det stemte ikke.

Hun varslet en ny bok hvor vi skulle få sluttberetningen om PA Salt.

Nå får vi kanskje aldri vite dette.

Jeg ser at denne boka har fått heller dårlige anmeldelser, men det er jeg ikke enig i.

Jeg lærte mye om Irland og selvfølgelig ville jeg også ha oppdateringer om det de andre søstrene foretok seg.

Men jeg ble veldig skuffet over at jeg ikke fikk vite noe om PA Salt og hvorfor han hadde adoptert søstrene.

Litt ble oppklart når det gjelder den savnede søsteren, men skulle gjerne visst mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg