Den første snøen her hjemme.

Sola skinner og vil nok fjerne det hvite som har lagt seg på plenen. Det har vært minusgrader i natt og er hele 3 +grader akkurat nå.

Det skal være kamp mellom Bodø/Glimt og Kristiansund idag. Jeg tenker at jeg må hyre meg godt for ikke å fryse. Jeg og min datter skal på kampen.

Jeg har klart den bragden å kjøpe billett til en operaforestilling i Stormen kulturhus nesten samtidig med fotballkampen.

Kampen begynner klokka 17.00 og forestillingen klokka 18.00.

Enten kan jeg være på Aspmyra hele kampen og se siste del av forestillingen, eller jeg kan stikke av fra Aspmyra etter første omgang og få med meg hele forestillingen.

Jeg har ikke bestemt meg enda for hva jeg gjør.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg