De tidligste staudene i hagen hjemme.

Hjemme igjen. Og etter en travel dag er det endelig tid for å sette seg ned og blogge.

Den villigste stauden i hagen er løvetann. Den trives overalt.  Både på plen og blandt de andre staudene.

Heldigvis karrer også noen flere seg fast også.

Jeg fikk forresten et lite sjokk idag. Beskjed til meg fra skatteetaten.  Det viste seg at jeg ikke hadde sendt inn min egen skattemeldig. Jeg har sendt inn nærmere 40 skattemeldinger og glemt min egen.

For første gang måtte jeg få en revisjonsberetning for å sende til Brønnøysund og det hadde jeg gjort. Men å sende inn skattemeldingen hadde jeg glemt.

Heldigvis finnes det en regel som sier at det ikke er lov å beregne strafferenter før det er sendt ut purring. Dermed slapp jeg med skrekken.

Nå tilbake til staudene mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg