De 7 siste bøkene jeg har lest.

Sist leste bok holdt meg våken hele natten. Den heter frels oss fra det onde og har svenske forfattere. Jeg vet ikke om jeg tør anbefale den. Dette fordi den er altfor spennende.

En ny serie som ligner på de 7 søstre kan jeg imidlertidig godt anbefale. Jeg har lest de 2 første bøkene som til nå er utgitt. Den Italienske og Cubanske datteren. Det handler altså om døtre denne gangen.

Kongen av OS er en veldig spesiell krimbok. Hovedrolleinnhaveren, en person som på en måte bare må likes, er massemorder. Det føles ikke riktig. Ellers er det historien om en liten bygd kalt Os. Dette er bok 2 i serie.

Skriket av Jørn Lier Holst og Jan Erik Fjell er mesterlig skrevet. Det er blitt så populært å skrive bøker sammen og disse 2 må gjerne fortsette å skrive sammen.

Sammen igjen er en feelgood roman som jeg  likte å lese. Den er ikke veldig spennende og passer dermed å lese når du aller helst vil gjøre annet enn å lese. Med andre ord lett å legge fra seg.

Bestselger er en grei krimbok. Svensk forfatter. Krim i dagens verden og den føltes sannferdig. Dette kan faktisk skje her i Norden.

 

Dette er bare noen tips til dere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg