Dagen startet med en økt på hyttekontoret.

Utsikten fra vinduet tyder på ok vær. Nå 12.30 er jeg ferdig med det jeg hadde planlagt å gjøre idag. Alle dingser har fungert utmerket.

Jeg har blant annet fakturert timer til meg selv.

Det er alltid spennende å se hvor mye jeg har jobbet siste mnd. Egentlig er jeg imponert over meg selv. Det vil komme noen slanger inn på bedriftskontoen min  denne måneden også.

Nå skal jeg ut i godværet. Det blir nok vedarbeide idag.  Vi venter yngste sønn med samboer og 2 vofser senere idag.

De blir nok glad dersom vi har fersk fisk å servere dem. Derfor blir det også en tur på sjyen idag.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg