Dagen idag. 07.mai 2019

Måtte tidlig opp idag. Har vært til rutinesjekk på sykehuset. Bilen er til service og desverre kunne den repareres. Jeg håpet på ny bil, men dengang ei. Nå skal jeg være med på å kjøpe inn matvarer og snacks til artister og frivillige i Bodø Jazz Open. Fra i morgen braker det løs med tilsammen 40 konserter i løpet av 4 dager. Jeg gleder meg. Jeg skal også på siste turntrening før turnstevne på Rognan lørdag. 

Og sist men ikke minst er mamma 98 år idag. I år er første gang vi må innom et sykehjem for å treffe henne på bursdagen. Heldigvis har hun kun en korttidsplass. Planen er at hun skal hjem 16.mai.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg