Dag 8 og 9 Puerto rico: migrenedager.

Jeg merket at noe var på gang etter at vi hadde spist lunch fredag. Jeg har kjent på smerter i nakken noen dager noen som har trigget migrenen. Min søster og svoger ankom kom hit torsdag og vi skulle treffes til middag på kvelden. Selv om jeg egentlig visste at det ikke var veldig lurt av meg å gå ut gjorde jeg det.

Vi spiste nydelig mat. Grillspyd på store stativ festet til tallerken. Jeg merket ikke noe særlig til hodepinen mens vi spiste og bestemte meg for å bli med videre opp til senteret. Etter en stund med høy musikk og en god drink i glasset måtte jeg gi pass. Min kjære måtte støtte meg hjem. Jeg ble veldig svimmel noe som er vanlig med migreneanfall. Jeg var såvidt ute og spiste lunsj lørdag før resten av dagen ble tilbrakt i leiligheten. Heldigvis hadde min kjære noen å være sammen med mens jeg pleide en håpløs hodepine som ikke ville gi seg.

Nå på søndagsmorgen har jeg fått time til massasje. Det føles som om noe har låst seg i nakken og hodepinen er like ille enda.

Da sier jeg god bedring til meg selv.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg