Dag 5 Puerto rico: formiddag og lunch

Jeg var først ute av senga og gikk til nærmeste butikk. Jeg kjøpte blant annet banan. Dette fordi jeg hadde fått vite at skilpadden vi har her liket banan. Litt skummelt å mate den. Først prøvde jeg å legge fra meg biter på en murkant, men skilpadden klarte ikke å få tak i dem. Jeg måtte vente til den åpnet munnen og stikke bitene inn.

Den likte tydeligvis banan. Den har ikke særlig stort område å vandre på, men den vandrer frem og tilbake hele dagen.

Etter frokost gikk vi ned til havna for dagens første øl, og etterhvert lunsj.

Det er hele 27 grader og overskyet. Det føles veldig klamt ut.

Men vi klager ikke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg