Bøker i min digitale bokhylle

Dette er de siste bøkene jeg har kjøpt.

Nå er jeg startet på Mandela-effekten av Anne Holst.

Grenseløs og ikke minst Dommen har gitt meg flere korte netter med søvn. Egentlig er de altfor spennende lesestoff. Særlig den siste.

Bøkene om fam. Winther er en feelgood serie og litt som en spenningspause å regne.

Jeg leser alltid mens jeg ligger I senga og gjerne på natten.

Blir jeg plutselig uten lesestoff er det bare å kjøpe ny bok uten å forlate senga.  Vipps og så kan jeg starte på ny bok. På mitt lille lesebrett har jeg nå 260 bøker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg