Begravelse for min onkel Ole

 

Kirken var pyntet med nydelige blomster.

 

Fauske kirke.

Mange av mine slektninger er begravd ved denne kirken. Blant andre farmor og farfar.

Fauske av mitt ferieparadis da jeg var barn. Det var stort å få besøke bestemor og bestefar samt mange søskenbarn, onkler og tanter. Det var vanligvis bussen vi brukte, og jeg ble bilsyk hver gang. Bussene og også veiene dengang var ikke som idag. Selv idag kan jeg ikke sitte langt bak i bussen uten å kjenne på samme følelsen. En slags redsel for å bli bilsyk. Straks vi var kommet til Fauske ble alt bra igjen. Godt å tenke på hvor heldige vi var som kunne besøke besteforeldre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg